Mis juhtub siis, kui murrad vaikuse

Üks postitus, üks nädal võib terve su elu pea peale pöörata. Nimelt, kes veel juhuslikult ei tea, siis eelmisel reedel, umbes samal ajal elas mu Facebooki lehe Merli Kaunissaar Lifestyle postitus, kus ma murdsin 2 aastat kestnud vaikuse, oma elu. Nüüd mul ei ole enam Facebooki. Nad üritasid mu hääle maha suruda. Eks nad mingil määral suutsid seda vaiksemaks muuta, aga ma tegutsen ikka edasi ja tulen veel tagasi! 

Enim kahju on mul sellest, et massireportimisega ekretrollide poolt ei saa ma aidata oma lehe kaudu abivajajad. Ei tea, kas ajastus oli juhuslikult? Just lastekaitsepäeval, kus oleksin tahtnud teha postituse naiste julgustamiseks, et kui te enda pärast ei taha vägivaldse mehe juurest lahkuda, siis TULEB seda teha laste pärast! Te ei kujuta ette ka, kui katki laps võib sellest kõigest olla. Näiteks, minge vaadake Ugala teatrietendust "Kui sa tuled, too mulle lilli," kus on ülihästi välja toodud, mis mõju on lasteelule vägivaldne isa, vaatamata sellele, et lapse vastu kätt ei tõstetud.

Muidugi on olnud hetki, kus mul on ka endast kahju. Ma olen ikkagi lihast ja luust inimene. See sõim, need tapmisähvardused, kurjad kirjad postkastis... Eks ma olin mingil määral sellega ka ju arvestanud. Teadsin, et pistan oma pea lõvikoopasse, aga et see netikiusamine nii julm võib olla... Seda ma päris sellises mastaabis ette ei kujutanud. Täna küsisin endalt, kas oleks seda praegust olukorda teades sama teinud, siis jah. Ei oleks ka siis vaikinud, kui oleks ette teadnud, mis õudus mind ees ootab. 

Kuidas ma hakkama saan? Ma olen tugev naine ja tean, et ajan õiget asja + mul on pere, sõbrad, tuttavad, sugulased, jälgijad ja ka palju võõraid, kes mind toetavad. Aitäh teile ja aitäh ka kõigile neile, kes lahmimise asemel viitsivad süveneda, mõista ja aru saada, et kohtuotsus võis ju selline olla, aga kohus ei öelnud, et seda kõike ei ole olnud, lihtsalt tõendeid ei olnud süüdi mõistmiseks piisavalt.

Tegelikult ma ise tahaks selle teema lukku panna. Mina olen oma sõnumi edastanud ja kui sellest muud kasu ei ole, siis see, et lähisuhtevägivalla teema on olnud nädal aega igapäev pildis ning kui keegi kuskil mõtled, et ta ei julge ära tulla, sest keegi ei usu, siis et ta teaks on VÄHEMALT 1 NAINE SIIN EESTI VABARIIGIS, KES USUB!!! Tegelikult on meid rohkem, lihtsalt mina julgen avalikult sellest kisada.

Palju on küsida ka, kas hakkan netikommentaatoreid hagema. Kui keegi soovib kohtupraktikat laimu, sõimu ja ähvarduste eest, siis mul materjali on. Valuraha võib minu poolest jurist kõik endale võtta. Ise ma ausalt öeldes sellega tegeleda ei viitsi, kuigi keegi peaks selle ka ette võtma, sest selline netipeks ei ole normaalne, aga see ei ole minu võitlus. 

Lõpetuseks, kui kellelgi on mure enda või lähedase pärast, siis mu meiliaadress ja Instagram veel töötavad. Olen sealt kättesaadav.

Aitäh, et selle postituse läbi lugesid ja küll ma varsti oma Facebooki ka tagasi saan. Nii kaua elab mu Lifestyle leht seal üksi oma elu.


Olge hoitud!
Teie Merli


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Kes aitab abistajat vol 6 ehk tagasi augus

Mis juhtub siis, kui murrad vaikuse vol 2